.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برپایی مراسم روز جهانی جهانگردی در گلستان

رئیس ستاد برگزاری هفته گردشگری در گلستان گفت: مراسم روز جهانی جهانگردی و هفته ملی گردشگری ایران به صورت پایلوت و برای نخستین بار در گلستان برگزار می‎شود.
به گزارش شمال نیوز  به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، قربان عباسی اظهار داشت: با توجه به این که شعار روز جهانی گردشگری (27 سپتامبر- 5 مهرماه) در سال جاری میلادی (2011) از سوی سازمان جهانی گردشگری با عنوان گردشگری پیونددهنده فرهنگ‌ها نامگذاری شده است از این رو ستاد برگزاری هفته گردشگری کشور به ریاست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، در این استان تشکیل شده است.
وی با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین در این هفته تصریح کرد: با هوشیاری و درک ظرایف جهانی چنین نامگذاری‌هایی و نیز معرفی جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین به عنوان مکانی که توجه ویژه به فرهنگ اقوام ایرانی دارد و نیز وحدت و زندگی مسالمت‌آمیز فیمابین اقوام ایران زمین، نسبت به تغییرتاریخ برگزاری جشنواره از آذرماه به هفته گردشگری اقدام شده، تا یک بار دیگر در این عرصه اولا ابتکار عمل در دست ایران باشد و نیز نمونه متعالی وحدت اقوام و گروه‌های قومی که در ایران موجود است به نمایش گذاشته شود.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان افزود: هم چنین با حضور مسئولان ارشد سازمان کشور به تصویب رسید تا همزمان با برگزاری این جشنواره، هفته ملی گردشگری ایران نیز برای اولین بار به صورت پایلوت در استان گلستان برگزار شود.
عباسی خاطرنشان کرد: امیدواریم برنامه‌های این هفته با مشارکت موثر همه فعالان صنعت گردشگری و با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های میان‌بخشی، با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود.
پنج مهر ماه روز جهانی جهانگردی و پنج لغایت 12 مهر ماه سال جاری، هفته گردشگری است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.